Horeca, Cultuur & Recreatie

Wat als gasten niet meer naar je luisteren en de huisregels overtreden? Eisend gedrag en toenemende agressie nemen vandaag de dag steeds ernstigere vormen toe. Hoe borg je dan toch de veiligheid voor jezelf, je collega’s en je gasten? Een klant mag best ontevreden zijn maar dreigen mag niet. Dit noemen we assertive hospitality; kill them with kindness. Het is belangrijk om goed getraind te blijven op dit onderwerp. Onze trainingen zijn erop gericht om medewerkers adequaat te leren handelen, problemen te voorkomen en eventuele escalatie te beperken. 

>> In de horeca-, cultuur en recreatiebranche zijn veel flexwerkers werkzaam. Maar hoe zit het dan met de bedrijfsveiligheid en verantwoordelijkheden? Ontdek het in ons artikel over bedrijfsveiligheid voor flexwerkers.

BHV.NL

Veiligheidstrainingen.nl is onderdeel van BHV.NL. ​Net als Veiligheidstrainingen.nl richt BHV.NL zich op het vergroten van de veiligheid in Nederlandse bedrijven. Hier komt namelijk heel wat bij kijken. Vanuit wet- en regelgeving worden eisen gesteld aan hoe jouw organisatie met bedrijfsveiligheid en bedrijfshulpverlening omgaat. Daarnaast heb je misschien zelf ambities om de veiligheid in jouw organisatie te vergroten. BHV.NL helpt je daarbij door jouw medewerkers op te leiden voor onder andere bedrijfshulpverlening (BHV)EHBO en andere cursussen die bijdragen aan veilig werken. Ook biedt BHV.NL cursussen en workshops gericht op jouw branche aan, zoals de workshop Eerste hulp bij Drank & Drugsincidenten en de workshop EHBO aan kinderen

Advies & begeleiding

Ons brancheteam Horeca, Cultuur en Recreatie is specialist in wat er zoal komt kijken bij het organiseren van veiligheid in deze branches. Kom je er zelf niet uit en wil je graag advies? Of besteed je het regelen van de bedrijfsveiligheid van jouw organisatie graag uit aan iemand die er verstand van heeft? In overleg is veel mogelijk. Wij passen ons graag aan jouw wensen aan.

info@veiligheidstrainingen.nl

024 373 0977
Bel ons terug
.