Gesprekstechnieken

Leer de juiste gesprekstechnieken toepassen in bijzondere en onverwachte situaties. Met de juiste gesprektechnieken krijg je grip op het gesprek, kan je het gesprek beïnvloeden en verandering  teweeg brengen. Dit op respectvolle wijze voor medewerker, klant of bezoeker.

Ik wil snel meer weten over

Jouw tijdsinvestering

1 dagdeel van 9.00 tot 13.00 uur of van 13.00 tot 17.00 uur 

Wat er aan bod komt in de cursus

Het doel van deze training is om medewerkers middels trainen voor te bereiden op situaties binnen hun werk zodat zij situaties op een professionele manier tegemoet kunnen treden. De medewerkers worden zeker in het contact met ouders, patiënten, gasten en klanten. Zelfs bij lastige en agressieve situaties waardoor een meer professionele uitstraling ontstaat.

Dit betekent voor zowel de ouders, patiënten, gasten of klanten als de medewerkers een veilige, prettige en werkzame sfeer.

Uit onze specifieke ervaringen met deze trainingen op het gebied van agressie en conflicthantering blijkt correct optreden en behouden van een effectieve communicatieve relatie, terwijl de ouders, gasten of klanten vrij spel lijkt te hebben, een van de moeilijkste onderdelen van het werk. In onze trainingen wordt aan dit gegeven speciaal aandacht geschonken.

Is deze cursus geschikt voor mij?

Deze training is bedoeld voor medewerkers denkende aan bijv. decanen/ docenten, leidinggevenden, managers, consultants, zorgverleners, ziekenhuis personeel, baliemedewerkers etc.

​Incompany/groepscursus

Zijn er binnen jouw organisatie meerdere collega’s of medewerkers die opgeleid moeten worden, dan kan Veiligheidstrainingen.nl vanaf zes deelnemers een groepscursus verzorgen, incompany (je eigen locatie) of outcompany (op een externe locatie). Ben je op zoek naar een cursus specifiek afgestemd op jouw organisatie, dan is het samenstellen van een maatwerkcursus een mooie optie. Geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op via het offerteformulier.

Eerder bekeken

Omgaan met Ongewenst gedrag | Herhaling
Iedereen kent ze: beveiligers. Mensen met een flinke verantwoordelijkheid voor de veiligheid van de bezoekers, klanten en medewerkers. Na het volgen van de basistraining Omgaan met ongewenst gedrag en agressie is de herhalingscursus een interactieve en interessante cursus om de veiligheid en sociale vaardigheden van medewerkers met een beveiligingsfunctie scherp te houden.
Ongewenst gedrag en gastvrijheid voor de horeca
Wat als gasten niet meer luisteren? Hoe ga je om met groepen. Hoe borg je de veiligheid voor medewerkers en gasten? Eisend gedrag en toenemende agressie nemen vandaag de dag steeds ernstigere vormen toe. Deze training is geheel afgestemd op de toenemende mate en behoefte van de hedendaagse risico’s binnen de horecabranche en richt zich op de actualiteit binnen onze samenleving.
Omgaan met Ongewenst gedrag voor beveiligingsfuncties
Medewerkers met een beveiligingsfunctie dragen een flinke verantwoordelijkheid voor de veiligheid van de bezoekers en de medewerkers. Zij krijgen soms echter ook te maken met vervelend gedrag, drugsgebruik of zelfs mensen die wapens mee naar binnen hebben genomen. Als beveiliger moet je een stevige training hebben gehad om goed om te gaan met oplopende agressie. Ook omdat -naast de veiligheid – de hospitality belangrijk is.

info@veiligheidstrainingen.nl

024 373 0977
Bel ons terug
.